
Events Management
Sorozatcím: Events Management;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 51.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 631 Ft off)
- Discounted price 23 681 Ft (22 553 Ft + 5% áfa)
26 312 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2023. július 31.
- ISBN 9780367491840
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem852 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 1780 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 122 Illustrations, color; 28 Halftones, color; 94 Line drawings, color; 70 Tables, black & white 1083
Kategóriák
Rövid leírás:
A must-have introductory text of unrivalled coverage and depth focusing on events planning and management, the fourth edition of Events Management provides a complete A to Z of the principles and practices of planning, managing and staging events.
Hosszú leírás:
A must-have introductory text of unrivalled coverage and depth focusing on events planning and management, the fourth edition of Events Management provides a complete A to Z of the principles and practices of planning, managing and staging events.
The book offers a systematic guide to organising successful events, examining areas such as event design, logistics, marketing, human resource management, financial planning, risk management, impacts, evaluation and reporting. The fourth edition has been fully updated and revised to include content covering technology, including virtual and hybrid events, concepts such as social capital, soft power and events, social inclusion, equality, accessibility and diversity, and the latest industry reports, research and legal frameworks. The book is logically structured and features new case studies, showing real-life applications and highlighting issues with planning events of all types and scales in a range of geographical locations.
This book has been dubbed ?the events management bible? and fosters an interactive learning experience amongst scholars of events management, tourism and hospitality.
Tartalomjegyzék:
Section 1: Event Context 1. An Overview of the Event Field 2. Perspectives on Events 3. The Event Planning Context 4. Event Tourism Planning 5. Sustainable Event Management Section 2: Planning 6. Strategic Event Planning 7. Conceptualising the Event 8. Event Project Management 9. Event Financial Planning 10. Human Resource Management and Events 11. Marketing Planning for Events 12. Promotion: Integrated Marketing Communication for Events 13. Sponsorship of Events Section 3: Event Operations and Evaluation 14. Event Design and Production 15. Event Logistics 16. Legal Considerations in Event Planning and Management 17. Risk Management 18. Evaluation and Research
Több