A termék adatai:
ISBN13: | 9781137521897 |
ISBN10: | 1137521899 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 259 oldal |
Méret: | 216x140 mm |
Súly: | 4483 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 13 Illustrations, black & white |
0 |
Témakör:
A természettudományok általános kérdései, tudománytörténet, tudományfilozófia
Nyelvtudomány általában, szótárak
Idegen nyelvi beszédértés, kiejtés
Nyelvoktatás
Angol nyelv és irodalom
Természettudományok
További angol tankönyvek
Pedagógia általában
A természettudományok általános kérdései, tudománytörténet, tudományfilozófia (karitatív célú kampány)
Nyelvtudomány általában, szótárak (karitatív célú kampány)
Idegen nyelvi beszédértés, kiejtés (karitatív célú kampány)
Nyelvoktatás (karitatív célú kampány)
Angol nyelv és irodalom (karitatív célú kampány)
Természettudományok (karitatív célú kampány)
További angol tankönyvek (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Exploring Listening Strategy Instruction through Action Research
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2015
Kiadó: Palgrave Macmillan
Megjelenés dátuma: 2015. július 22.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 53.49
EUR 53.49
Az Ön ára:
18 241 (17 373 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 560 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Listening in a second language is challenge for students and teachers alike. This book provides a personal account of an action research intervention involving listening strategy instruction that investigated the viability of this innovative pedagogy in the Japanese university context.
Hosszú leírás:
Listening in a second language is challenge for students and teachers alike. This book provides a personal account of an action research intervention involving listening strategy instruction that investigated the viability of this innovative pedagogy in the Japanese university context.
?Siegel provides inspiration and a ?game plan? for classroom teachers and curriculum designers to integrate language strategy instruction in their courses.? (Adam Murray, JALT Journal, Vol. 39 (2), November, 2017)
?Siegel provides inspiration and a ?game plan? for classroom teachers and curriculum designers to integrate language strategy instruction in their courses.? (Adam Murray, JALT Journal, Vol. 39 (2), November, 2017)
Tartalomjegyzék:
PART I: ADDRESSING A GAP IN SECOND LANGUAGE LISTENING INSTRUCTION
1. Personal and Professional Foundations of a Listening Strategy Intervention
2. Listening and How it is Taught
3. The Listening Strategy Instruction Program
PART II: UNDERSTANDING THE LISTENING STRATEGY INSTRUCTION INTERVENTION
4. Appraising the Listening Strategy Instruction Intervention
5. Iterative Findings from the Action Research Intervention
6. Participant Lenses: The Findings Viewed from Different Standpoints
PART III: POSITIONING THE LISTENING STRATEGY INSTRUCTION IN THE FIELD
7. Reflections and Key Findings for the Local Context
8. Listening Strategy Instruction in the Broader Second Language Context
1. Personal and Professional Foundations of a Listening Strategy Intervention
2. Listening and How it is Taught
3. The Listening Strategy Instruction Program
PART II: UNDERSTANDING THE LISTENING STRATEGY INSTRUCTION INTERVENTION
4. Appraising the Listening Strategy Instruction Intervention
5. Iterative Findings from the Action Research Intervention
6. Participant Lenses: The Findings Viewed from Different Standpoints
PART III: POSITIONING THE LISTENING STRATEGY INSTRUCTION IN THE FIELD
7. Reflections and Key Findings for the Local Context
8. Listening Strategy Instruction in the Broader Second Language Context