Exploring Listening Strategy Instruction through Action Research - Siegel, Joseph; - Prospero Internetes Könyváruház

Exploring Listening Strategy Instruction through Action Research

 
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2015
Kiadó: Palgrave Macmillan
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: 1 pieces, Book
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 53.49
Becsült forint ár:
22 802 Ft (21 716 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

18 241 (17 373 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 560 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Listening in a second language is challenge for students and teachers alike. This book provides a personal account of an action research intervention involving listening strategy instruction that investigated the viability of this innovative pedagogy in the Japanese university context.

Hosszú leírás:
Listening in a second language is challenge for students and teachers alike. This book provides a personal account of an action research intervention involving listening strategy instruction that investigated the viability of this innovative pedagogy in the Japanese university context.

?Siegel provides inspiration and a ?game plan? for classroom teachers and curriculum designers to integrate language strategy instruction in their courses.? (Adam Murray, JALT Journal, Vol. 39 (2), November, 2017)
Tartalomjegyzék:
PART I: ADDRESSING A GAP IN SECOND LANGUAGE LISTENING INSTRUCTION
1. Personal and Professional Foundations of a Listening Strategy Intervention
2. Listening and How it is Taught
3. The Listening Strategy Instruction Program
PART II: UNDERSTANDING THE LISTENING STRATEGY INSTRUCTION INTERVENTION
4. Appraising the Listening Strategy Instruction Intervention
5. Iterative Findings from the Action Research Intervention
6. Participant Lenses: The Findings Viewed from Different Standpoints
PART III: POSITIONING THE LISTENING STRATEGY INSTRUCTION IN THE FIELD
7. Reflections and Key Findings for the Local Context
8. Listening Strategy Instruction in the Broader Second Language Context