A termék adatai:
ISBN13: | 9780415156806 |
ISBN10: | 0415156807 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 296 oldal |
Méret: | 216x138 mm |
Súly: | 340 g |
Nyelv: | angol |
40 |
Témakör:
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek
Az orvostudomány általános kérdései
Táplálkozástudomány, dietetika
Nemzetközi konyha, népek konyhája
Reformkonyha
Kulturális tanulmányok
További könyvek a szociológia területén
Néprajz általában
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
Az orvostudomány általános kérdései (karitatív célú kampány)
Táplálkozástudomány, dietetika (karitatív célú kampány)
Nemzetközi konyha, népek konyhája (karitatív célú kampány)
Reformkonyha (karitatív célú kampány)
Kulturális tanulmányok (karitatív célú kampány)
További könyvek a szociológia területén (karitatív célú kampány)
Néprajz általában (karitatív célú kampány)
Food, Health and Identity
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma: 1997. augusztus 7.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 46.99
GBP 46.99
Az Ön ára:
19 736 (18 796 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 934 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
By addressing the issue of food and eating in Britain today, this book considers the way in which our food habits are changing, and shows how social and personal identities and perceptions of health and risk influence choices.
Hosszú leírás:
By addressing the issue of food and eating in Britain today this collection considers the ways in which food habits are changing and shows how social and personal identities and perceptions of health risk influence people's food choices.
The articles explore, among other issues:
• the family meal
• wedding cakes
• nostalgia and the invention of tradition
• the rise of vegetarianism
• the recent BSE crisis
• the `creolization' of British food eating out
• creation of individual identity through lifestyle.
The contributors include Hanna Bradby, Simon Charsley, Allison James, Anne Keane, Lydia Martens and Alan Warde.
The articles explore, among other issues:
• the family meal
• wedding cakes
• nostalgia and the invention of tradition
• the rise of vegetarianism
• the recent BSE crisis
• the `creolization' of British food eating out
• creation of individual identity through lifestyle.
The contributors include Hanna Bradby, Simon Charsley, Allison James, Anne Keane, Lydia Martens and Alan Warde.
Tartalomjegyzék:
1: Approaches to the study of food, health and identity; 2: Family meals ? a thing of the past?; 3: Marriages, weddings and their cakes; 4: How British is British food?; 5: Fast food/spoiled identity; 6: ?Bacon sandwiches got the better of me'; 7: Urban pleasure?; 8: ?We never eat like this at home'; 9: Too hard to swallow?; 10: Being told what to eat; 11: Health, eating and heart attacks; 12: Scaremonger or scapegoat?; 13: Declining meat