Fundamental Level Design and Analysis - Beardwood, Michael; - Prospero Internetes Könyváruház

Fundamental Level Design and Analysis: A to B
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032528717
ISBN10:10325287111
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:188 oldal
Méret:234x156 mm
Nyelv:angol
Illusztrációk: 111 Illustrations, color; 109 Halftones, color; 2 Line drawings, color
700
Témakör:

Fundamental Level Design and Analysis

A to B
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 120.00
Becsült forint ár:
61 362 Ft (58 440 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

49 090 (46 752 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 12 272 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This book provides a starting point for anyone interested in level and game design with zero prior knowledge. By analysing existing games and levels it introduces good design ideas and works towards communicating them in either design or practical methods.

Hosszú leírás:

This book provides a starting point for anyone interested in level and game design with zero prior knowledge. By analysing existing games and levels, it introduces good design ideas and works towards communicating them in either design or practical methods. The book covers a multitude of design standards and showcases relatively easy methods of communicating ideas to an industry standard.


This book uses step-by-step discussion to show how and why certain methodologies work, and covers the key topics needed to understand level design, including mapping, blockouts, flow maps, critical paths, and affordance.


This book will be suitable for undergraduate students studying game design courses, as well as those looking to learn the basics of level design.

Tartalomjegyzék:

Chapter 0. Introduction. 
Chapter 1. Identifying the Key Features of Level Design.
Chapter 2. Abstraction of level analysis and creation. 
Chapter 3. Methods of Deconstruction and Construction.
Chapter 4. Advancing Designs. 
Chapter 5. Tricks of the Trade. 
Chapter 6. Let?s Design ? Side Scroller. 
Chapter 7. Let?s Design FPS.
Chapter 8. Let?s Design ? Open World.