Game Design Deep Dive - Bycer, Joshua; - Prospero Internetes Könyváruház

Game Design Deep Dive: Real-Time Strategy
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032756974
ISBN10:1032756977
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:176 oldal
Méret:229x152 mm
Súly:330 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 100 Illustrations, color; 100 Halftones, color; 3 Tables, black & white
699
Témakör:

Game Design Deep Dive

Real-Time Strategy
 
Sorozatcím: Game Design Deep Dive;
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 44.99
Becsült forint ár:
23 619 Ft (22 495 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

21 258 (20 246 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 2 362 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This book focuses on what was once one of the most popular genres in the world and the one that truly kicked off the rise of esports. It has seen the most fundamental changes as a genre than anything else, and Game Design Critic Josh Bycer will talk about the history and where it stands today with regards to its relevancy in the market.

Hosszú leírás:

Game Design Deep Dive: Real?Time Strategy focuses on what was once one of the most popular genres in the world and the one that truly kicked off the rise of eSports. It has seen more fundamental changes as a genre than any other genre, and Game Design Critic Josh Bycer will talk about its history and where it stands today with regard to its relevancy in the market.


Key Features:




  • Discusses balancing and designing asymmetrical features and units.



  • Explores user interface (UI)/user experience (UX) design and building effective GUIs.



  • Examines the differences between multiplayer and single?player balancing and how to appeal to both audiences.



  • Provides predictions on the next big trend for the genre.

Tartalomjegyzék:

1. The Goal of This Book, 2. Early RTS Design, 3. The Basics of RTS Design, 4. When Strategy Shrunk Down, 5. The 2010s Strategy Transformation, 6. The Role of Asymmetrical Balance, 7. UIs and GUIs, 8. Advanced RTS Design, 9. What Is the Future of the Genre?, 10. Conclusion