A termék adatai:
ISBN13: | 9783030921811 |
ISBN10: | 3030921816 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 296 oldal |
Méret: | 235x155 mm |
Súly: | 480 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 6 Illustrations, black & white; 72 Illustrations, color |
408 |
Témakör:
Games and Learning Alliance
10th International Conference, GALA 2021, La Spezia, Italy, December 1?2, 2021, Proceedings
Sorozatcím:
Lecture Notes in Computer Science;
13134;
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2021
Kiadó: Springer
Megjelenés dátuma: 2021. december 1.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 62.05
EUR 62.05
Az Ön ára:
21 161 (20 154 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 5 290 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Chapters ?Cards and Roles: Co-designing Privacy Serious Games with an Online Role-Playing Boardgame" and ?An Authoring Tool to Engage Younger Audiences in the Development of Nature Preservation Games: The G4N Toolkit to Game Design ? are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.
Hosszú leírás:
This book constitutes the refereed proceedings of the 10th International Conference on Games and Learning Alliance, GALA 2021, held in La Spezia, Italy, in December 2021.
The 21 full papers and 10 short papers were carefully reviewed and selected from 50 submissions. The papers cover a broad spectrum of topics: Serious Games Applications; Serious Game to Improve Literacy; Technology used for Serious Games; Serious Game Usage; Serious Games Design.
The 21 full papers and 10 short papers were carefully reviewed and selected from 50 submissions. The papers cover a broad spectrum of topics: Serious Games Applications; Serious Game to Improve Literacy; Technology used for Serious Games; Serious Game Usage; Serious Games Design.
Chapters ?Cards and Roles: Co-designing Privacy Serious Games with an Online Role-Playing Boardgame" and ?An Authoring Tool to Engage Younger Audiences in the Development of Nature Preservation Games: The G4N Toolkit to Game Design ? are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.