Games and Learning Alliance - Dondio, Pierpaolo; Rocha, Mariana; Brennan, Attracta; Schönbohm, Avo; de Rosa, Francesca; Koskinen, Antti; Bellotti, Francesco; (szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

 
A termék adatai:

ISBN13:9783031490644
ISBN10:3031490649
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:473 oldal
Méret:235x155 mm
Súly:747 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 18 Illustrations, black & white; 113 Illustrations, color
607
Témakör:

Games and Learning Alliance

12th International Conference, GALA 2023, Dublin, Ireland, November 29 ? December 1, 2023, Proceedings
 
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2024
Kiadó: Springer
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: 1 pieces, Book
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 117.69
Becsült forint ár:
50 171 Ft (47 782 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

40 137 (38 226 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 10 034 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:

This LNCS volume constitutes the proceedings of 12th International Conference, GALA 2023, in Dublin, Ireland, held during November/December 2023.



The 36 full papers and 13 short papers were carefully reviewed and selected from 88 submissions. The papers contained in this book have been organized into six categories, reflecting the variety of theoretical approaches and application domains of research into serious games:



  • 1.       The Serious Games and Game Design
  • 2.       User experience, User Evaluation and User Analysis in Serious Games
  • 3.       Serious Games for Instruction
  • 4.       Serious Games for Health, Wellbeing and Social Change
  • 5.       Evaluating and Assessing Serious Games Elements
  • 6.     Posters

Tartalomjegyzék:
Serious Games for Instruction.- Serious Games for Health, Wellbeing and Social Impact.- User experience, user analysis and user assessment in Serious Games.- Evaluating and Assessing Serious Games elements.- Serious Games and Game Design.- Posters.