A termék adatai:
ISBN13: | 9783031490644 |
ISBN10: | 3031490649 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 473 oldal |
Méret: | 235x155 mm |
Súly: | 747 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 18 Illustrations, black & white; 113 Illustrations, color |
599 |
Témakör:
Games and Learning Alliance
12th International Conference, GALA 2023, Dublin, Ireland, November 29 ? December 1, 2023, Proceedings
Dondio, Pierpaolo;
Rocha, Mariana;
Brennan, Attracta;
Schönbohm, Avo;
de Rosa, Francesca;
Koskinen, Antti;
Bellotti, Francesco;
Sorozatcím:
Lecture Notes in Computer Science;
14475;
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2024
Kiadó: Springer
Megjelenés dátuma: 2023. november 29.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 117.69
EUR 117.69
Az Ön ára:
40 927 (38 978 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 10 232 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Hosszú leírás:
This LNCS volume constitutes the proceedings of 12th International Conference, GALA 2023, in Dublin, Ireland, held during November/December 2023.
The 36 full papers and 13 short papers were carefully reviewed and selected from 88 submissions. The papers contained in this book have been organized into six categories, reflecting the variety of theoretical approaches and application domains of research into serious games:
- 1. The Serious Games and Game Design
- 2. User experience, User Evaluation and User Analysis in Serious Games
- 3. Serious Games for Instruction
- 4. Serious Games for Health, Wellbeing and Social Change
- 5. Evaluating and Assessing Serious Games Elements
- 6. Posters
Tartalomjegyzék:
Serious Games for Instruction.- Serious Games for Health, Wellbeing and Social Impact.- User experience, user analysis and user assessment in Serious Games.- Evaluating and Assessing Serious Games elements.- Serious Games and Game Design.- Posters.