
Gesichtsanimation im 3D-Programm Maya
Schritt für Schritt zum bewegten Gesicht
- Kiadói listaár EUR 49.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
20 785 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
- Megjelenés dátuma 2010. január 1.
- ISBN 9783639299519
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem56 oldal
- Méret 220x150x3 mm
- Súly 91 g
- Nyelv német 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Das digitale Zeitalter entwickelt sich immer weiter. Kaum ein Film kommt mehr ohne die im Computer entwickelten Effekte aus. Sogar komplette Spielfilme werden ohne reale Schauspieler und Drehorte produziert. Die Effekte sind mittlerweile so real, dass sie dem Zuschauer kaum noch als künstlich generiert auffallen. Die Autorin Anke Dellwisch hat sich zum Ziel gesetzt, herauszufinden, wie ein starres 3D-Modell ein lebendiges Minenspiel und dadurch eine Persönlichkeit erhalten kann. Neben der Erläuterung grundlegender Begriffe wird erklärt, wie Blend Shapes erstellt und angewendet werden. Für die Animation wird eine GUI vorbereitet und es werden Tipps für eine natürlich wirkende Bewegung gegeben. Außerdem gibt die Autorin Informationen zur Entstehung eines Animationsfilms und Anregungen für eine sinnvolle Arbeitsteilung.
Több