
How to Do Your Case Study
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 579 Ft off)
- Discounted price 18 154 Ft (17 290 Ft + 5% áfa)
19 732 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Third Edition
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2021. február 24.
- ISBN 9781529704952
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem320 oldal
- Méret 242x170 mm
- Nyelv angol 190
Kategóriák
Rövid leírás:
Focusing on vital issues like validity, reliability and quality in research, this guide helps you ensure that your case study research is rigorous and methodologically sound. Gary Thomas' warm and friendly style takes you through the process of designing, conducting and writing up a research project using case study methods, covering each step at a confidence-building pace which helps you get to grips with the theory and practice involved.
TöbbHosszú leírás:
This accessible guide takes you through the process of designing, conducting and writing up a research project using case study methods. In his characteristic warm and friendly style, Gary Thomas covers each step at a confidence-building pace, helping you to get to grips with the theory and practice of doing a case study.
Focusing on vital issues like validity, reliability and quality in research, the author helps you ensure your research is rigorous and methodologically sound. This third edition:
· Offers an expanded discussion of key ethical issues in case study research
· Provides up to date information about using social media in research
· Presents a new navigation tool to help you plan your case study project
· Enables you to develop the skills you need to become a critical and reflexive researcher
Covering international examples of case study in practice and accompanied by downloadable checklists and templates, this book is the perfect companion to help you successfully complete a case study.
The learning features are excellent. I love the highlight boxes and the ‘If you take only one thing...’ feature. It is also good to have further reading at the end of each chapter. Overall, this is an excellent book on case study design. Több
Tartalomjegyzék:
Stage I: Getting Your Bearings
Chapter 1: What is a case study?
Chapter 2: The case study and research design
Chapter 3: The whole is more than the sum of the parts: seeing a complete picture
Chapter 4: Rigour and quality in your case study: what?s important?
Chapter 5: Ethics
Stage II: Choosing a case and structuring your study
Chapter 6: Different kinds of case studies: selecting a subject for your case study
Chapter 7: Your purpose: thinking about the object of your study
Chapter 8: Your approach: theory testing or theory building; interpretation or illustration
Chapter 9: Your process: the shape, style and manner of your case study
Stage III: Collecting evidence, analysing and writing up
Chapter 10: Out in the field: some ways to collect data and evidence
Chapter 11: Analysis: a toolkit for analysing and thinking in case study
Chapter 12: Writing your study