ICRP Publication 150: Cancer Risk from Exposure to Plutonium and Uranium - Beverland, Michael; Beverland, Michael; Cankurtaran, Pinar; , ICRP,; ICRP,; (szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

ICRP Publication 150: Cancer Risk from Exposure to Plutonium and Uranium
 
A termék adatai:

ISBN13:9781529795981
ISBN10:1529795982
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:152 oldal
Méret:197x129 mm
Nyelv:angol
700
Témakör:

ICRP Publication 150: Cancer Risk from Exposure to Plutonium and Uranium

 
Kiadás sorszáma: 1#1
Kiadó: SAGE Publications Ltd
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 60.00
Becsült forint ár:
31 500 Ft (30 000 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

28 980 (27 600 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 2 520 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Explore the controversies and debates, leading thinkers and enduring challenges in brand management with this accessible introduction.

Hosszú leírás:
Each book in the ‘Very Short, Fairly Interesting & Reasonably Cheap’ series takes a core area of the curriculum and turns it on its head by providing a critical, sophisticated overview of the key issues and debates in an informal, conversational and often humorous way.



This accessible and affordable introduction to brand management provides an overview of the controversies and debates, leading thinkers and enduring challenges in brands and branding, with one eye on historical context and cultural and critical perspectives throughout.



Michael Beverland and Pinar Cankurtaran are Professor and Associate Professor of Brand Strategy at University of Sussex Business School. 
Tartalomjegyzék:
Chapter 1: Introduction: studying brands and branding
Chapter 2: Past, present and future of brands and branding
Chapter 3: The brand gurus
Chapter 4: How to speak like a branding pro
Chapter 5: Enduring challenges in branding
Epilogue