• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Identity-Based Literacy Instruction for Early Childhood and Elementary Classrooms: Learning to Be Readers and Writers

    Identity-Based Literacy Instruction for Early Childhood and Elementary Classrooms by Wagner, Christopher J.;

    Learning to Be Readers and Writers

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
      • Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    An essential text in literacy and teaching methods, this book introduces the concept of identity in literacy learning and provides guidance towards designing identity-based literacy instruction in early childhood and elementary classrooms.

    Több

    Hosszú leírás:

    An essential text in literacy and teaching methods, this book introduces the concept of identity in literacy learning and provides guidance toward designing identity-based literacy instruction in early childhood and elementary classrooms. An identity approach to literacy learning asks teachers to see and engage with the ways that children make and remake ideas about who they are as readers and writers as they learn about language and literacy.


    This book explores what literacy teaching can look like when literacy is reframed as an identity practice, and it prepares readers to design literacy instruction using an identity-based instruction framework that focuses on four strands of teaching and learning: community, skills, membership, and reflection and narrative-making. Each chapter draws on examples of units and lessons developed by teachers using the four strands of the identity-based instruction framework, including instructional activities and resources.


    This is a foundational book for pre-service and in-service teachers to learn and develop the necessary tools to implement literacy instruction that recognizes and responds to the many possibilities of who children are becoming as readers and writers.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction: Literacy Learning as Becoming  2. Looking to Identity to Guide Literacy Instruction  3. Strand 1: Community  4. Strand 2: Skills  5. Strand 3: Membership  6. Strand 4: Reflection and Narrative-Making  7. Designing Identity-Based Literacy Instruction  8. Conclusion: Classrooms as Spaces of Possibility  Appendix A: Identity-Based Literacy Instruction Unit Plan Template  Appendix B: Identity-Based Literacy Instruction Lesson Plan Template


    Több