• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Impact of Amended APMC Act on Apple Business

    Impact of Amended APMC Act on Apple Business by Saxena, Ankur; Hussain, Mustfa;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 71.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 499 Ft (29 047 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 525 Ft off)
      • Discounted price 28 974 Ft (27 595 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
    • Megjelenés dátuma 2018. január 1.

    • ISBN 9783330087378
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem184 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Study has revealed that as compare to respondents in Group 1, respondents in Group 2 were more conscious about soil and plant health and apply the nutrition accordingly. It was observed that respondents of Group 2 have done all post harvest management practices with care and faced comparatively fewer losses than respondents in Group 1. It was found that rate of rejuvenation is high in Group 2 and they had affinity towards the Royal Delicious only. However respondents in Group 1 were rejuvenating the old plants by two-three more varieties besides Royal Delicious. It was analysed that cost and return structure under traditional channels is almost same for both groups while respondents in Group 2 who follow the modern marketing channels faced comparatively lower marketing cost and entertain higher returns. It was found that marketing efficiency of Adani and Apni Mandi (Channel E) is highest respectively.

    Több