ISBN13: | 9781032382401 |
ISBN10: | 1032382406 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 178 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 4 Illustrations, black & white; 2 Halftones, black & white; 2 Line drawings, black & white; 5 Tables, black & white |
700 |
Komputergrafikai szoftverek
Digitális jel-, hang- és képfeldolgozás
A művészetről általában
Színházművészet
Filmművészet (valamint televíziózás és rádiózás)
Integrált és egyéb szoftvercsomagok
Játéktervezés
Komputergrafikai szoftverek (karitatív célú kampány)
Digitális jel-, hang- és képfeldolgozás (karitatív célú kampány)
A művészetről általában (karitatív célú kampány)
Színházművészet (karitatív célú kampány)
Filmművészet (valamint televíziózás és rádiózás) (karitatív célú kampány)
Integrált és egyéb szoftvercsomagok (karitatív célú kampány)
Játéktervezés (karitatív célú kampány)
Interactive Sound and Music
GBP 135.00
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Interactive Sound and Music: Beyond Pressing Play provides an accessible exploration into the aesthetics of interactive audio, using examples from video games, experimental music, and participatory theatre and sound installations.
Interactive Sound and Music: Beyond Pressing Play provides an accessible exploration into the aesthetics of interactive audio, using examples from video games, experimental music, and participatory theatre and sound installations. Offering a practitioner?s perspective, the book places interactive sound and music within a broader aesthetic context relating to key texts and discussion within musicology and wider art practices. Each chapter takes the reader through a key debate surrounding interactive sound and music, such as:
- Is it actually interactive and does it actually matter?
- How do audience expectations change in an interactive space?
- How do you compose for multiple possibilities?
- Is interactive sound and music ever finished?
- Where now for interactive sound and music?
Supported by a series of questions at the end of each chapter that can be used as a focus for seminar or reading group activities, this is an ideal textbook for students on audio engineering, music technology, and game audio courses, as well as an essential guide for anyone interested in interactive sound and music.
1. Is it actually interactive and does it actually matter? 2. How do audience expectations change in an interactive space? 3. How do you compose for multiple possibilities? 4. More than novelty: How can you make interaction a meaningful part of the work? 5. Is interactive sound and music ever finished? 6. Can we create an artefact of a piece of interactive audio? 7. Where now for interactive sound and music?