• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Interpreting Interviews

    Interpreting Interviews by Alvesson, Mats;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 37.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 226 Ft (18 311 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 538 Ft off)
      • Discounted price 17 688 Ft (16 846 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Second Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2023. június 30.

    • ISBN 9781529611977
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem160 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 924

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Using eight original metaphors, this text presents a critique of interviewing methods and practices and encourages researchers to think about the issues surrounding their interview method.

    Több

    Hosszú leírás:

    Through the use of eight original metaphors for understanding what may happen in interviews and what may guide the interviewee (more than telling the truth or revealing experiences), the reader is encouraged to do interviews in clever ways. This text enables you to question the interpretive nature and theoretical underpinnings of the interview method, and of the knowledge which is conveyed through it.

    The updated second edition includes new content on:

    • How to avoid traps in interviews 
    • How to use interviewees with experience and insight 
    • How to work creatively with generative material
    • The value of repeat interviewing over time 
    • The importance of supplementing interviews with other methods
    • Possibilities of interview-based research accompanied by examples

    This text is essential reading for upper undergraduate and postgraduate students of qualitative methods, and researchers looking to more clearly conceptualize their interviewing practice and explore its theoretical basis.

    Mats Alvesson is professor at University of Bath and is also affiliated with Lund University, Stockholm School of Economics and Bayes Business School.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction
    Chapter 2: Perspectives on interviews: A sceptical review
    Chapter 3: The Interviewer, Interviewee And The Situation As Sources Of ?Problems?
    Chapter 4: Practical aspects of interview studies
    Chapter 5: A Metaphor Approach
    Chapter 6: Rethinking Interviews: New Metaphors For Interviews
    Chapter 7: Reflexivity: A Framework
    Chapter 8: Implications For Research Practice
    Chapter 9: Conclusion

    Több