• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Introduction to Sport Marketing

    Introduction to Sport Marketing by Smith, Aaron C.T.; Stavros, Constantino; Skinner, James;

    Sorozatcím: Sport Management Series;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 336 Ft (26 987 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 834 Ft off)
      • Discounted price 25 503 Ft (24 288 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. március 29.

    • ISBN 9781032488943
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem418 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 844 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 44 Illustrations, black & white; 44 Line drawings, black & white; 37 Tables, black & white
    • 709

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Now in a fully revised and updated third edition, Introduction to Sport Marketing is a clear, straightforward and concise introduction to the theory and practice of sport marketing, and the only sport marketing textbook you will ever need.

    Több

    Hosszú leírás:

    Now in a fully revised and updated third edition, Introduction to Sport Marketing is a clear, straightforward, and concise introduction to the theory and practice of sport marketing, and the only sport marketing textbook you will ever need.


    Built around a step-by-step framework for developing effective sport marketing plans, and full of real-world, international cases, data, and examples, the text helps students to develop the essential skills and subject knowledge required to thrive in today?s fast-paced sport industry. It covers sport marketing at all levels, from grassroots and community sport to international mega-events, and across all sectors from professional sport to public and not-for-profit organisations. Leading the reader through the marketing process, from analysis and setting a strategy to planning the marketing mix, implementation, and evaluation, the text introduces the products, services, distribution channels, and stakeholders that generate value, including brands, merchandise and licensed products, players and athletes, leagues and franchises, and events. This new edition includes expanded coverage of cutting-edge topics, including social media, digital sport marketing, esports, the social impact of sport, ?sportwashing? and soft power, innovation and fast prototyping, consumer psychology, and diversity and equity. It includes useful features throughout, from review questions to guides to further resources.


    This is an essential textbook for any sport marketing course taken as a part of a degree programme in sport management, sport marketing, sport business, sport development, or business, management, and marketing.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Sport marketing introduction


    2 Sport markets


    3 Sport consumers


    4 Sport marketing opportunities


    5 Sport marketing strategy


    6 Sport products and branding


    7 Sport pricing


    8 Sport distribution


    9 Sport promotion


    10 Sport sponsorship


    11 Sport services


    12 Sport digital marketing and social media


    13 Sport marketing implementation and control


    Appendix

    Több