
Investigating the Effects of Grammar Learning Strategies Instruction in CALL
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 682 Ft off)
- Discounted price 24 136 Ft (22 987 Ft + 5% áfa)
26 818 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. július 1.
- ISBN 9781032799971
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem230 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 6 Line drawings, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book investigates innovative approaches to teaching and learning second language (L2) grammar by combining strategy-based instruction (SBI) with advanced computer-assisted language learning (CALL) tools, including artificial intelligence (AI).
Több
Hosszú leírás:
This book investigates innovative approaches to teaching and learning second language (L2) grammar by combining strategy-based instruction (SBI) with advanced computer-assisted language learning (CALL) tools, including artificial intelligence (AI). Through a blend of theoretical insights, empirical research, and practical recommendations, it examines how these approaches enhance grammar learning strategies (GLS), promote learner autonomy, and improve grammatical competence in digital contexts.
The book is anchored in a study conducted with Polish university students that assessed the impact of SBI on explicit and implicit (automatized) knowledge of the English passive voice, GLS use, and learner response to the intervention aided by CALL tools. The findings highlight significant gains in GLS use, autonomy, and implicit (automatized) grammar knowledge, underscoring the role of CALL environments in fostering effective and engaging grammar learning experiences.
Designed for educators, researchers, and students, this volume combines cutting-edge pedagogical methods with actionable insights. It emphasizes the importance of autonomy in grammar learning and showcases how technology can enrich this process. By bridging theory and practice, the book provides a roadmap for implementing innovative grammar instruction and opens new avenues for research in technology-enhanced language education.
TöbbTartalomjegyzék:
INTRODUCTION 1. Issues in learning and teaching second language grammar 2. Grammar learning strategies 3. Overview of research into teaching and learning grammar in CALL 4. Methodology of the study 5. Findings of the study. Conclusion. Appendices
Több