
Knowledge Management in Organizations
13th International Conference, KMO 2018, Žilina, Slovakia, August 6?10, 2018, Proceedings
Sorozatcím: Communications in Computer and Information Science; 877;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 631 Ft off)
- Discounted price 41 753 Ft (39 765 Ft + 5% áfa)
45 385 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2018
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2018. július 11.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783319952031
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem730 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1128 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 218 Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book contains the refereed proceedings of the 13th International Conference on Knowledge Management in Organizations, KMO 2018, held in Žilina, Slovakia, in August 2018. The theme of the conference was "Emerging Research for Knowledge Management in Organizations."
The 59 papers accepted for KMO 2018 were selected from 141 submissions and are organized in topical sections on: Knowledge management models and analysis; knowledge sharing; knowledge transfer and learning; knowledge and service innovation; knowledge creation; knowledge and organization; information systems and information science; knowledge and technology management; data mining and intelligent science; business and customer relationship management; big data and IoT; and new trends in IT.
TöbbTartalomjegyzék:
Knowledge Management Models and Analysis.- Knowledge Sharing.- Knowledge Transfer and Learning.- Knowledge and Service Innovation.- Knowledge Creation.- Knowledge and Organization.- Information Systems and Information Science.- Knowledge and Technology Management.- Data Mining and Intelligent Science.- Business and Customer Relationship Management.- Big Data and IoT.- New Trends in IT.
Több