• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Luxury Fashion Marketing and Branding: A Strategic Approach

    Luxury Fashion Marketing and Branding by Dallabona, Alice;

    A Strategic Approach

    Sorozatcím: Mastering Fashion Management;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 130.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        65 793 Ft (62 660 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 579 Ft off)
      • Kedvezményes ár 59 214 Ft (56 394 Ft + 5% áfa)

    65 793 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Luxury Fashion Marketing and Branding offers a comprehensive analysis of the key theories and concepts needed to understand the promotion of luxury fashion products. It covers subjects including luxury fashion retailing, digital marketing and communication, data analytics, emerging technologies, consumer behaviour and PR.

    Több

    Hosszú leírás:

    Luxury Fashion Marketing and Branding offers a comprehensive analysis of the key theories and concepts needed to understand the promotion of luxury fashion products. It covers subjects including luxury fashion retailing, digital marketing and communication, data analytics, emerging technologies, consumer behaviour and PR. The textbook also offers a focused discussion of the challenges faced by luxury fashion brands to meet growing customer demand for ethical and sustainable practice, including concerns related to diversity, inclusivity, and cultural sensitivity.


    This textbook is grounded in business practices, featuring real-world examples and international case studies from both established and modern brands. Chapter objectives and summaries aid comprehension, whilst end-of-chapter questions and activities enable further research and discussion.


    Luxury Fashion Marketing and Branding is ideal for advanced undergraduate and postgraduate students of fashion marketing and communications, luxury fashion business and luxury brand management. Its applied approach will also make it suitable for those studying for an Executive MBA in Fashion and Luxury Management. Online resources include an instructor?s manual, lecture slides and a test bank.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction, Part I: Luxury Fashion Branding, 1. What is Luxury 2. What is a Luxury Fashion Brand, 3. Strategic Challenges for Luxury Fashion Brands, Part II: Luxury Fashion Retail and Consumer Behaviour, 4. Luxury Fashion Consumer Behaviour, 5. Luxury Fashion Retail, Part III: Luxury Fashion Marketing and Communication, 6. Brand Identity for Luxury Fashion Marketing Communications 7. Luxury Fashion Promotion and Advertising, 8. Digital and Social Media Marketing for Luxury Fashion; Part IV: The Future of Luxury Fashion Branding and Marketing, 9. Luxury Fashion Marketing and Emerging Technologies 10. Diversity, Inclusivity and Cultural Sensitivity, 11. Sustainability and Ethical Issues in Luxury Fashion

    Több