• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Magazine

    Magazine by Jarvis, Jeff;

    Sorozatcím: Object Lessons;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 9.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        5 055 Ft (4 815 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 506 Ft off)
      • Discounted price 4 550 Ft (4 334 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Academic
    • Megjelenés dátuma 2023. november 2.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781501394959
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem160 oldal
    • Méret 164x120x14 mm
    • Súly 149 g
    • Nyelv angol
    • 559

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Object Lessons is a series of short, beautifully designed books about the hidden lives of ordinary things.

    For a century, magazines were the authors of culture and taste, of intelligence and policy - until they were overthrown by the voices of the public themselves online. Here is a tribute to all that magazines were, from their origins in London and on Ben Franklin's press; through their boom - enabled by new technologies - as creators of a new media aesthetic and a new mass culture; into their opulent days in advertising-supported conglomerates; and finally to their fall at the hands of the internet. This tale is told through the experience of a magazine founder, the creator of Entertainment Weekly at Time Inc., who was also TV critic at TV Guide and People and finally an executive at Condé Nast trying to shepherd its magazines into the digital age.

    Object Lessons is published in partnership with an essay series in The Atlantic.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The End
    2. The Beginning of the End
    3. The Beginning
    4. Magazines' Golden Century
    5. Inside the Gilded Factory
    6. Tangled in the Web
    7. Next
    Bibliography
    Notes
    Index

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Magazine

    Magazine

    Jarvis, Jeff;

    5 055 Ft

    next