• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Making Smart Cities More Playable: Exploring Playable Cities

    Making Smart Cities More Playable by Nijholt, Anton;

    Exploring Playable Cities

    Sorozatcím: Gaming Media and Social Effects;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 171.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        72 618 Ft (69 160 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 5 809 Ft off)
      • Discounted price 66 809 Ft (63 627 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2020. augusztus 14.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811397677
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem377 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 599 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 5 Illustrations, black & white; 119 Illustrations, color
    • 145

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book explores the ways in which the broad range of technologies that make up the smart city infrastructure can be harnessed to incorporate more playfulness into the day-to-day activities that take place within smart cities, making them not only more efficient but also more enjoyable for the people who live and work within their confines. The book addresses various topics that will be of interest to playable cities stakeholders, including the human?computer interaction and game designer communities, computer scientists researching sensor and actuator technology in public spaces, urban designers, and (hopefully) urban policymakers.


    This is a follow-up to another book on Playable Cities edited by Anton Nijholt and published in 2017 in the same book series, Gaming Media and Social Effects.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book explores the ways in which the broad range of technologies that make up the smart city infrastructure can be harnessed to incorporate more playfulness into the day-to-day activities that take place within smart cities, making them not only more efficient but also more enjoyable for the people who live and work within their confines. The book addresses various topics that will be of interest to playable cities stakeholders, including the human?computer interaction and game designer communities, computer scientists researching sensor and actuator technology in public spaces, urban designers, and (hopefully) urban policymakers.



    This is a follow-up to another book on Playable Cities edited by Anton Nijholt and published in 2017 in the same book series, Gaming Media and Social Effects.

    Több

    Tartalomjegyzék:


    Több