Manuals - Brook, Tony; Shaughnessy, Adrian; - Prospero Internetes Könyváruház

 
A termék adatai:

ISBN13:9780500028827
ISBN10:0500028826
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:600 oldal
Nyelv:angol
Illusztrációk: 1000 colour illustrations
700
Témakör:

Manuals

 
Kiadó: Thames & Hudson
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 95.00
Becsült forint ár:
45 885 Ft (43 700 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

39 002 (37 145 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 15% (kb. 6 883 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Hosszú leírás:
The first comprehensive study of corporate identity design manuals from the golden era of identity design.

In todays landscape, designers rely on digital templates to implement brand identities fast, accurate and easily updatable, these digital manuals are now obligatory. But we have lost something in the transition to digital style guides, and the great printed standards manuals from the pre-digital era deserve a better fate than to be junked. This comprehensive study of corporate design manuals from the golden era of identity design makes a compelling case for their survival and continued appreciation.

The 41 manuals featured have been expertly photographed, retaining all essential details, and are presented in a spacious and functional layout, allowing you to fully appreciate these wonderful examples of sophisticated information design.

The photography is accompanied by a foreword by the late Massimo Vignelli, an afterword by designer Lance Wyman, and texts from AdrianShaughnessy, Richard Danne (NASA designer), Martha Fleming (daughter of Allan Fleming, designer of the Canadian National Railway logo), Greg DOnofrio and Patricia Belen, alongside interviews with Armin Vit, Sean Perkins, John Lloyd, Michael Burke, Sean Wolcott, Liza Enebeis and John Bateson.