Marketing and Smart Technologies - Reis, José Luís; Peter, Marc K.; Reis, Luís Paulo;(szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

 
A termék adatai:

ISBN13:9789819736973
ISBN10:9819736978
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:822 oldal
Méret:235x155 mm
Nyelv:angol
Illusztrációk: 15 Illustrations, black & white; 130 Illustrations, color
700
Témakör:

Marketing and Smart Technologies

Proceedings of ICMarkTech 2023, Volume 2
 
Kiadás sorszáma: 2024
Kiadó: Springer
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: 1 pieces, Book
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 267.49
Becsült forint ár:
116 277 Ft (110 740 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

93 022 (88 592 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 23 255 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Hosszú leírás:

This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2023), held at Faculty of Economics and Management (FEM), Czech University of Life Sciences Prague (CZU), in partnership with University College Prague (UCP), in Prague, Czech Republic, between 30 November and 2 December 2023. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machine learning applied to marketing, customer data management and CRM, and neuromarketing technologies.