• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Marketing Fundamentals for Future Professionals

    Marketing Fundamentals for Future Professionals by Robertson, Bruce;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 63.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        31 884 Ft (30 366 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 188 Ft off)
      • Discounted price 28 696 Ft (27 329 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó John Wiley & Sons
    • Megjelenés dátuma 2017. január 30.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781634875912
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem370 oldal
    • Méret 254x177x19 mm
    • Súly 525 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Offers concise yet comprehensive coverage of the language and theory of marketing and shows how marketing principles can be used in both personal and professional life. Modelled on practice-oriented handbooks, this easily adaptable text explains how marketing principles are fundamental to business and become life skills relevant to careers and relationships.

    Több

    Hosszú leírás:

    Marketing Fundamentals for Future Professionals offers concise yet comprehensive coverage of the language and theory of marketing and shows how marketing principles can be used in both personal and professional life.

    Modeled on practice-oriented handbooks, this easily adaptable text explains how marketing principles are fundamental to business and become life skills relevant to careers and relationships. Each chapter opens with an explanation of why students need to understand and master the content and how it can help them. Students learn about consumer behavior, segmentation and targeting, positioning, and product development and management. The book also discusses branding, services, promotional theory, personal selling, and strategic marketing.

    Neatly balanced between light, general interest marketing books and bulky academic texts that often seem to have little practical application, Marketing Fundamentals for Future Professionals is theoretically grounded yet highly practical. It is well suited to undergraduate business courses and will be especially helpful to anyone looking for a solid grounding in the marketing discipline regardless of where they are in their careers.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Marketing Fundamentals for Future Professionals

    Marketing Fundamentals for Future Professionals

    Robertson, Bruce;

    31 884 Ft

    The Spellbinding Tale of Fiona Brown

    The Spellbinding Tale of Fiona Brown

    Ross, William Mitchell

    6 989 Ft

    New York History, Volume 101, Number 2

    New York History, Volume 101, Number 2

    Lander, Devin; Lemak, Jennifer; Chiles, Robert;(ed.)

    9 104 Ft

    next