
Mass Customization
A Supply Chain Approach
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 5 446 Ft off)
- Discounted price 62 633 Ft (59 650 Ft + 5% áfa)
68 079 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2004
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2004. július 20.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9780306485053
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem262 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 765 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXI, 262 p. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Mass Customization: A Supply Chain Approach is a text on the emerging topic of mass customization in manufacturing. The contributed chapters in this book provide a unified treatment to the topic by offering coverage in four main categories - concepts and current state of research; problem solving frameworks, models, and methodologies; supportive techniques and technologies for enabling mass customization; and future research agenda. The book blends theory and practice and includes prototypical applications to illustrate this complex, yet emerging field of inquiry.
TöbbTartalomjegyzék:
Section 1: concepts and state of research in mass Customization.- Managing Logistics for Mass Customization: The New Production Frontier.- Categorization of Mass Customziation Research.- Section 2: Problem Solving Frameworks, Models, And Memooologies.- Mass Customization: Framework and memodowgies.- Wgistics and Supply Chain Management for Mass Customization.- Section 3: Supportive Techniques and Technologies for Enabling Mass customization.- A Decomposition methodology for uncoupled Modular produce design.- Integrated Produce Design and Development in Collaborative environment.- Collaborative Manufacturing for Mass Customization.- Simulation Modeling Using Agents for Mass Customization.- Knowledge Management for Consumer-Focused Produce Design.- Section 4: Future Research Agenda.- Future Direction on Mass Customization Research and Practices: A Research Agenda.
Több