Media and Communication Research Methods - Hansen, Anders; Machin, David; - Prospero Internetes Könyváruház

Media and Communication Research Methods
 
A termék adatai:

ISBN13:9781137528247
ISBN10:1137528249
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:324 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:496 g
Nyelv:angol
0
Témakör:

Media and Communication Research Methods

 
Kiadás sorszáma: 2
Kiadó: Bloomsbury Academic
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Paperback
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 31.99
Becsült forint ár:
16 190 Ft (15 419 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

14 571 (13 877 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 619 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
 
 
Hosszú leírás:

This essential textbook provides a clear and authoritative introduction to qualitative and quantitative methods for studying media and communication. Written by two highly experienced researchers, the book draws on a wide range of media and communication research to introduce students to the relative strengths of the different research approaches. Beginning with an overview of the changing contexts and trends in media and communication research approaches, the book demystifies 'research' and the 'research process' by offering practical and accessible guidance on how to design, plan and carry out successful research projects in media and communication.

This is an indispensable text for all students of media and communication studies, particularly those undertaking their own research projects or taking modules in research methods.

Tartalomjegyzék:

Preface to the second edition
1. Introduction to media and communication research
2. The research process
3. Researching ownership and media policy
4. Ethnography and observational methods
5. Content analysis
6. Critical Discourse Analysis
7. Analysing narratives and discourse schema
8. Analysing photographs and video
9. Survey research
10. Focus group interviewing
11. Managing and analysing communications research data
Glossary
References
Subject index
Author/name index.