• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Media Ethics: Cases and Moral Reasoning

    Media Ethics by Christians, Clifford G.; Fackler, Mark; Kreshel, Peggy J.;

    Cases and Moral Reasoning

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 210.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        106 281 Ft (101 220 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 10 628 Ft off)
      • Discounted price 95 653 Ft (91 098 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 12
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. június 26.

    • ISBN 9781032391403
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem514 oldal
    • Méret 254x178 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 3 Halftones, black & white; 3 Line drawings, black & white
    • 624

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Through original case studies and analyses of real-life media experiences, Media Ethics challenges readers to think analytically and critically about ethical situations in mediated communication.

    Több

    Hosszú leírás:

    Through original case studies and analyses of real-life media experiences, Media Ethics challenges readers to think analytically and critically about ethical situations in mediated communication.


    This textbook provides a comprehensive introduction to the theoretical principles of ethical philosophies, facilitating awareness and critical reflection of ethical issues. In each chapter, the authors examine case studies spanning several continents and geopolitical and cultural contexts. To provide a framework for analyzing the cases and exploring the steps in moral reasoning, the book introduces the Potter Box, a powerful tool for moral analysis. Focusing on a wide range of ethical issues faced by media practitioners and news organizations, the cases in this new twelfth edition include the most prominent concerns in journalism, broadcasting, advertising, public relations, and entertainment today. It explores new topics such as the use of ChatGPT in newsrooms, the privacy implications of biometric technologies, the role of public relations in political campaigns, and advertisers? approach to sustainability and climate change.


    This core textbook is ideal for classes in media and communication ethics, journalism, public relations, advertising, entertainment media, and popular culture.


    Online instructor and student resources, including video introductions to each chapter, PowerPoint slides, sample discussion and exam questions, and links to further resources, are available at www.routledgelearning.com/mediaethics.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: Ethical Foundations and Perspectives Part 1: News 1. Institutional Pressures 2. Truthtelling 3. Reporters and Sources 4. Social Justice 5. Privacy Part 2: Persuasion in Advertising 6.  Professional Culture 7. Advertising in an Image-Based Media Culture 8.  The Media Are Commercial 9. The Commercialization of Everyday Life Part 3: Persuasion and ­Public Relations 10. Public Communication 11. Telling the Truth in Organizational Settings 12. Conflicting Loyalties  13. The Demands of Social Responsibility Part 4: Entertainment 14. Violence 15. Profits, Wealth, and Public Trust 16. Media Scope and Depth 17. Censorship  

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Media Ethics: Cases and Moral Reasoning

    Media Ethics: Cases and Moral Reasoning

    Christians, Clifford G.; Fackler, Mark; Kreshel, Peggy J.;

    106 281 Ft

    next