Media Studies: The Basics - McDougall, Julian; Pollard, Claire; - Prospero Internetes Könyváruház

Media Studies: The Basics: The Basics
 
A termék adatai:

ISBN13:9781138349162
ISBN10:113834916X
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:196 oldal
Méret:198x129 mm
Súly:200 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 9 Illustrations, black & white; 9 Halftones, black & white
64
Témakör:

Media Studies: The Basics

The Basics
 
Sorozatcím: The Basics;
Kiadás sorszáma: 2, New edition
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 19.99
Becsült forint ár:
10 116 Ft (9 635 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

9 105 (8 672 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 012 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Fully updated and revised, the second edition of?Media Studies: The Basics?is the ideal guide to the changing landscape of media and media studies.


Hosszú leírás:

Fully updated and revised, the second edition of Media Studies: The Basics is the ideal guide to the changing landscape of media and Media Studies.


There have been seismic shifts in what constitutes (the) media in recent years with technological advances ushering in whole new categories of producers, consumers and modes of delivery. This has been reflected in the way media is studied with new theories, concepts and practices coming to the fore. This new edition addresses core questions including:




  • Who, or what, are the media?



  • What are the key terms and concepts used in analysing media?



  • Where have new media technologies had the biggest impact?



  • How, and by whom, is media made in the 21st century?


Featuring new case studies, an updated glossary and suggestions for further reading, this is the ideal introduction to Media Studies today for both A Level and undergraduate students.




?This a great book; it provides a clear and comprehensive account of the subject, is very up to date and the reader will come away from it with a good understanding of key issues in Media Studies.?


Marcus Leaning, University of Winchester, UK

Tartalomjegyzék:

Introduction to the second edition



1 Studying Media



2 Reading Media



3 Powerful Media: People, Politics and Democracy



4 Global Media



5 Evolving Media




6 Making Media



Glossary