
Mobility and Identity in US Genre Painting
Painting at the Threshold
Sorozatcím: Routledge Research in Art History;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 024 Ft off)
- Discounted price 18 215 Ft (17 348 Ft + 5% áfa)
20 238 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. szeptember 2.
- ISBN 9780367654764
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem178 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 420 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 34 Illustrations, black & white; 32 Illustrations, color 642
Kategóriák
Rövid leírás:
This book examines the portrayal of themes of boundary crossing, itinerancy, relocation, and displacement in United States genre paintings during the second half of the long nineteenth century (ca. 1860-1910).
TöbbHosszú leírás:
This book examines the portrayal of themes of boundary crossing, itinerancy, relocation, and displacement in US genre paintings during the second half of the long nineteenth century (c. 1860?1910).
Through four diachronic case studies, the book reveals how the high-stakes politics of mobility and identity during this period informed the production and reception of works of art by Eastman Johnson (1824?1906), Enoch Wood Perry, Jr. (1831?1915), Thomas Hovenden (1840?95), and John Sloan (1871?1951). It also complicates art history?s canonical understandings of genre painting as a category that seeks to reinforce social hierarchies and emphasize more rooted connections to place by, instead, privileging portrayals of social flux and geographic instability.
The book will be of interest to scholars working in art history, literature, American studies, and cultural geography.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction 1. Mobility and Containment in Eastman Johnson?s Genre Paintings 2. Mapping Enoch Wood Perry?s Genre Scenes 3. Crossing Thresholds in Thomas Hovenden?s Breaking Home Ties 4. Dislocation and Connection in John Sloan?s Scenes of Urban Transport Conclusion
Több