• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    More Playful User Interfaces: Interfaces that Invite Social and Physical Interaction

    More Playful User Interfaces by Nijholt, Anton;

    Interfaces that Invite Social and Physical Interaction

    Sorozatcím: Gaming Media and Social Effects;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 385 Ft (43 223 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 631 Ft off)
      • Discounted price 41 753 Ft (39 765 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2015
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2015. június 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789812875457
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem261 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 5325 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 106 Illustrations, color
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book covers the latest advances in playful user interfaces ? interfaces that invite social and physical interaction. These new developments include the use of audio, visual, tactile and physiological sensors to monitor, provide feedback and anticipate the behavior of human users. The decreasing cost of sensor and actuator technology makes it possible to integrate physical behavior information in human-computer interactions. This leads to many new entertainment and game applications that allow or require social and physical interaction in sensor- and actuator-equipped smart environments. The topics discussed include: human-nature interaction, human-animal interaction and the interaction with tangibles that are naturally integrated in our smart environments. Digitally supported remote audience participation in artistic or sport events is also discussed. One important theme that emerges throughout the book is the involvement of users in the digital-entertainment design process or even design and implementation of interactive entertainment by users themselves, including children doing so in educational settings.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book covers the latest advances in playful user interfaces ? interfaces that invite social and physical interaction. These new developments include the use of audio, visual, tactile and physiological sensors to monitor, provide feedback and anticipate the behavior of human users. The decreasing cost of sensor and actuator technology makes it possible to integrate physical behavior information in human-computer interactions. This leads to many new entertainment and game applications that allow or require social and physical interaction in sensor- and actuator-equipped smart environments. The topics discussed include: human-nature interaction, human-animal interaction and the interaction with tangibles that are naturally integrated in our smart environments. Digitally supported remote audience participation in artistic or sport events is also discussed. One important theme that emerges throughout the book is the involvement of users in the digital-entertainment design process or even design and implementation of interactive entertainment by users themselves, including children doing so in educational settings.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Hybrid Games: Designing Tangible Interfaces for Very Young Children.- The Power to Play when there is no Power.- Responsive Make and Play: Youth Making Physically and Digitally Responsive Game Controllers.- Human Computer Biosphere Interaction: Towards a Sustainable Society.- Envisioning Future Playful Interactive Environments for Animals.- Playful and Gameful Design for the Internet of Things.- Smart Materials: When Art Meets Technology.- MindMusic: Playful and Social Installations at the Interface between Music and the Brain.- Enhancing Remote Spectators? Experience During Live Sports Broad Casts with Second Screen Applications.

    Több