
Mountain Resort Marketing and Management
Sorozatcím: Routledge Advances in Tourism;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 41.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 125 Ft off)
- Discounted price 19 126 Ft (18 215 Ft + 5% áfa)
21 251 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. január 29.
- ISBN 9781032064048
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem212 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 358 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 76 Illustrations, black & white; 36 Halftones, black & white; 40 Line drawings, black & white; 10 Tables, black & white 583
Kategóriák
Rövid leírás:
Mountain resort tourism is a competitive environment, experiencing increasing growth in new markets such as China, that require the knowledge and skills developed by mature markets. This book provides these insights by offering a critical and up-to-date examination of the mountain industry.
TöbbHosszú leírás:
Mountain resort tourism is a competitive environment, experiencing increasing growth in new markets such as China, that require the knowledge and skills developed by mature markets. This book provides these insights by offering a critical and up-to-date examination of the mountain industry.
This book covers branding, management, and revenue optimization in an industry where very heavy investments are requested and mature markets need to ensure they remain competitive. Chapters include interviews with professionals and international experts on mature markets to shed light on the development and marketing strategies that make these resorts successful. Major issues facing mountain resorts today are addressed, including climate change, sustainability, COVID-19, the experience economy, yield management and dynamic pricing policies, and investment management.
Offering valuable knowledge on how to successfully market and manage ski resorts in an ever-changing and competitive environment, this will be useful reading for upper-level students, researchers and current practitioners in winter sports, destination development and management, sport tourism, and development studies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction. Part I: The structure of supply in ski resorts. 2. The development of mountain tourism: Historical and economic landmarks. 3. Primary markets for winter sports: A macro-economic approach. 4. Current issues in resort management: A micro-economic approach. Part II: Commercializing mountain resorts and managing customer expectations. 5. Commercializing mountain resorts: Strategies and tactics. 6. The customer experience: From need, to purchase, and experience to loyalty. Part III: Mountain tourism in the post Covid-19 era and tourism forecasts for 2035. 7. The Covid-19 crisis: A new start for the mountain tourism industry? 8. The top five trends in mountain tourism set to emerge by 2035. 9. Conclusion.
Több