
Multi-Period Pricing for Perishable Products
Uncertainty and Competition
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 49.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 039 Ft off)
- Discounted price 19 747 Ft (18 806 Ft + 5% áfa)
20 785 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
- Megjelenés dátuma 2009. január 1.
- ISBN 9783639212518
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem116 oldal
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The pricing problem in a multi-period setting is a challenging problem and has attracted much attention in recent years. In this book, we consider a monopoly and an oligopoly pricing problem. The products are assumed to be differentiated and substitutable. Each seller has the option to set prices for her products at each time period, and her goal is to find a pricing policy that will yield the maximum overall profit. In this book, we address both the uncertain and the competitive aspect of the problem. First, we study the uncertain aspect of the problem in a simplified setting, where there is only one seller and two periods in the model. We use ideas of robust optimization, adjustable robust optimization, dynamic programming and stochastic optimization to find adaptable closed loop pricing policies. Second, we extend the model to a multi- period setting, where the computation becomes a major issue. Finally, we consider the pricing problem in an oligopoly setting. We show the existence of solution for both the best response subproblem and the market equilibrium problem.
Több