A termék adatai:
ISBN13: | 9781032919010 |
ISBN10: | 1032919019 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 530 oldal |
Méret: | 246x174 mm |
Súly: | 979 g |
Nyelv: | angol |
695 |
Témakör:
A művészetről általában
Opera, operett, musical
Területi, regionális tanulmányok
Művelődéstörténet
Zenetudomány általában, zenetörténet
Társadalomföldrajz
A művészetről általában (karitatív célú kampány)
Opera, operett, musical (karitatív célú kampány)
Területi, regionális tanulmányok (karitatív célú kampány)
Művelődéstörténet (karitatív célú kampány)
Zenetudomány általában, zenetörténet (karitatív célú kampány)
Társadalomföldrajz (karitatív célú kampány)
National Traditions in Nineteenth-Century Opera, Volume II
Central and Eastern Europe
Sorozatcím:
The Ashgate Library of Essays in Opera Studies;
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma: 2024. október 14.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 32.99
GBP 32.99
Az Ön ára:
13 495 (12 853 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 3 374 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 2-3 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
This volume offers a cross-section of English-language scholarship on German and Slavonic operatic repertories of the 'long nineteenth century', giving particular emphasis to four areas: German opera in the first half of the nineteenth century; the works of Richard Wagner after 1848; Russian opera between Glinka and Rimsky-Korsakov; and the operas
Hosszú leírás:
This volume offers a cross-section of English-language scholarship on German and Slavonic operatic repertories of the "long nineteenth century," giving particular emphasis to four areas: German opera in the first half of the nineteenth century; the works of Richard Wagner after 1848; Russian opera between Glinka and Rimsky-Korsakov; and the operas of Richard Strauss and Jan??cek. The essays reflect diverse methods, ranging from stylistic, philological, and historical approaches to those rooted in hermeneutics, critical theory, and post-modernist inquiry.
Tartalomjegyzék:
Contents: Introduction; Part I German Opera in the Early 19th Century: The arias of Marzelline: Beethoven as a composer of opera, Philip Gossett; New light(s) on Weber's Wolf's Glen scene, Anthony Newcomb; Richard Wagner and Weber's Euryanthe, Michael C. Tusa. Part II Wagner: The Ring and the conditions of interpretation: Wagner's writing, 1848 to 1852, James Treadwell; ...wie ein rother Faden: on the origins of 'leitmotif' as critical construct and musical practice, Thomas Grey; The structure of the Ring and its evolution, Robert Bailey; Dramatic recapitulation in Wagner's G??tterd?¤mmerung, William Kinderman; Wagner, 'On modulation' and Tristan, Carolyn Abbate; Death drive: Eros and Thanatos in Wagner's Tristan und Isolde, Linda Hutcheon and Michael Hutcheon; Constructing Nuremberg: typological and proleptic communities in Die Meistersinger, Arthur Groos; Amfortas's Prayer to Titurel and the role of D in Parsifal: the tonal spaces of the drama and the enharmonic C-flat/B, David Lewin; Strange love or, how we learned to stop worrying and love Wagner's Parsifal, John Deathridge. Part III Russian Opera: On Ruslan and Russianness, Marina Frolova-Walker; Mussorgsky's Boris on the stage of the Maryinsky Theater: a chronicle of the first production, Robert William Oldani; Mussorgsky's libretti on historical themes: from the two Borises to Khovanshchina, Caryl Emerson; The semiotics of symmetry, or Rimsky-Korsakov's operatic history lesson, Simon Morrison. Part IV Strauss and Jan??cek: Strauss and the pervert, Sander L. Gilman; Fin-de-si?cle fantasies: Elektra and the culture of supremacism, Lawrence Kramer; Jan??cek's speech-melody theory in concept and practice, Paul Wingfield; Evasive realism: narrative construction in Dostoyevsky's and Jan??cek's 'From the House of the Dead', Geoffrey Chew and Robert Vilain; Name Index.