
News, Inc.
Brand and Advocacy Journalism Across Media
Sorozatcím: Routledge Focus on Journalism Studies;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 682 Ft off)
- Discounted price 24 136 Ft (22 987 Ft + 5% áfa)
26 818 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. június 16.
- ISBN 9781041019114
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem138 oldal
- Méret 216x138 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Taking a critical historical approach, this book examines the convergence of journalism and advertising industries that has led to the blurring of commercial and editorial functions within news organizations.
TöbbHosszú leírás:
Taking a critical historical approach, this book examines the convergence of journalism and advertising industries that has led to the blurring of commercial and editorial functions within news organizations.
This book considers the rise of brand journalism as it is broadly conceived across multiple genres and media forms, from brand-produced interactive documentaries such as Google?s ?Beyond the Map? to sponsored multimedia features, videos, and podcasts made by news- and non-governmental organizations. Focusing on cases in North America and Europe, Dowling traces the origins of brand journalism and addresses key debates and disruptions brought about by the widespread adoption of the reportorial role by non-profits and corporations. These include journalistic concerns around threats to independence and impartiality and the commodification of reportorial integrity, as well as the reverse perspective in terms of the advertising industry?s adjustment to consumer ad avoidance. This project aims to situate these media products, industrially and culturally, in the context of competition for market share in the digital publishing industry. Ultimately, the study determines how the popularity of branded news content depends on the adaptability of corporate brands in spaces not typically associated with advertising and, in some cases, not yet discovered by competitors.
News, Inc. is recommended reading for advanced students and researchers in fields including Digital Journalism, Public Relations, and Marketing Communications.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: Studios, Advocates, and Brand Practitioners: Journalism Beyond the Newsroom
Chapter 1: The Origins of Brand Journalism: From John Deere to the New Journalism
Chapter 2: The Commercialization of the Multimedia Narrative
Chapter 3: Legacy Media?s Brand Studios: Journalists as Marketers
Chapter 4: ?Every Organization is a Media Organization?: Advocates and NGOs as Publishers
Conclusion: The Future of Brand and Advocacy Journalism in the Digital Age
Index
Több