• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    (Not) In the Game: History, Paratexts, and Games

    (Not) In the Game by Seiwald, Regina; Vollans, Edwin;

    History, Paratexts, and Games

    Sorozatcím: Video Games and the Humanities; 13;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 19.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 462 Ft (8 059 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 423 Ft off)
      • Discounted price 8 039 Ft (7 656 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Oldenbourg
    • Megjelenés dátuma 2024. november 4.

    • ISBN 9783111631868
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem230 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 500 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 9 Illustrations, color
    • 659

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    How do games represent history, and how do we make sense of the history of games? The industry regularly uses history to sell products, while processes of creation and of promotion leave behind markers of a game?s history. The access to this history is often granted by so-called paratexts, which are accompanying elements orbiting texts. Exploring this fully, case studies in this work move the focus of debate from the games themselves to wider, ancillary materials and ask how history is used in, and how we can use history to study games.

    Több