A termék adatai:
ISBN13: | 9781382045476 |
ISBN10: | 1382045476 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 360 oldal |
Méret: | 276x219 mm |
Súly: | 1 g |
Nyelv: | angol |
700 |
Témakör:
Oxford International Maths: Student Book 9 (Lower Secondary)
Kiadás sorszáma és címe: :Student Book 9 (Lower Secondary)
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: OUP Oxford
Megjelenés dátuma: 2025. február 17.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 22.99
GBP 22.99
Az Ön ára:
10 863 (10 346 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 207 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Rövid leírás:
Through an enquiry-based approach, Oxford International Maths encourages active collaboration, develops problem-solving skills, stimulates curiosity, and promotes a joy of learning.
Hosszú leírás:
Oxford International Maths teaches students the skills they need to become confident mathematicians. This three-level lower secondary course (books 7-9) will provide students with a strong grasp of mathematical concepts and topics.
Through an enquiry-based approach, Oxford International Maths encourages active collaboration, develops problem-solving skills, stimulates curiosity, and promotes a joy of learning. The topics covered ask students big questions and encourage them to make connections to the real world. Key word boxes allow students to build mathematical vocabulary and student-friendly learning objectives enable students to take charge of their learning.
Through an enquiry-based approach, Oxford International Maths encourages active collaboration, develops problem-solving skills, stimulates curiosity, and promotes a joy of learning. The topics covered ask students big questions and encourage them to make connections to the real world. Key word boxes allow students to build mathematical vocabulary and student-friendly learning objectives enable students to take charge of their learning.