
Personal Branding in the Knowledge Economy
The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands
Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 024 Ft off)
- Discounted price 18 215 Ft (17 348 Ft + 5% áfa)
20 238 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. május 27.
- ISBN 9781032013381
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem188 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 18 Illustrations, black & white; 18 Line drawings, black & white; 10 Tables, black & white 715
Kategóriák
Rövid leírás:
Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands aims to contribute to the academic debate about the marketization of individuals? knowledge, creativity, and personal images, alongside a growing interest in the whole area of branding in the networked economy based on knowledge.
TöbbHosszú leírás:
Personal Branding in the Knowledge Economy: The Interrelationship between Corporate and Employee Brands aims to contribute to the academic debate about the marketization of individuals? knowledge, creativity, and personal images, alongside a growing interest in the whole area of branding in the networked economy based on knowledge.
Personal branding and personal knowledge are critical assets of knowledge workers and key drivers of their development and innovative performance. Both strongly influence the individual success of knowledge workers in the networked and knowledge-driven economy. Personal brands are dynamically shifting from the side-lines to the center of the modern economy and the authenticity of the brands of personal ingredients for their ability to create value. They are one of the three key pillars of value creation in the social media environment, therefore significantly contribute to digital business models.
The book will be of interest to researchers, academics, professionals, and students in the fields of organizational branding, marketing, management, and communications.
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1. Why do knowledge workers are unique? Part 2. Why do knowledge workers should care about personal branding? Part 3. Why do corporations need knowledge workers with strong personal brands? Part 4. Empirical evidence
Több