
Pivoting during the Pandemic ? Ideas for Serving Your Community Anytime, Anywhere
Ideas for Serving Your Community Anytime, Anywhere
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 25.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 315 Ft off)
- Discounted price 11 838 Ft (11 274 Ft + 5% áfa)
13 153 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MP?ALA American Library Assoc
- Megjelenés dátuma 2021. január 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780838949740
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem144 oldal
- Méret 228x152x7 mm
- Súly 215 g
- Nyelv angol 183
Kategóriák
Rövid leírás:
Offering real-life examples of what it means to be a 24/7 library, this collection from the Public Library Association and ALA Editions shares how several libraries transitioned to virtual and socially-distanced services. No matter your library's current situation, you'll be inspired to adapt their ideas to suit the needs of your own organisation.
TöbbHosszú leírás:
Sharing lessons learned and barriers overcome, this book will spur you towards new ways of serving your patrons during unprecedented times.
When the pandemic suddenly forced many public libraries to close their doors or limit patron access, library staff redoubled their efforts to serve their communities in every way possible. Demonstrating their resilience by quickly pivoting to new modes of service, public libraries are continuing to offer innovative yet practical ways to connect patrons to the information and services they need and enjoy. Offering real-life examples of what it means to be a 24/7 library, this collection from the Public Library Association (PLA) and ALA Editions shares how several libraries transitioned to virtual and socially-distanced services. No matter your library&&&39;s current situation or outlook for the future, you&&&39;ll be inspired to adapt their ideas to suit the needs of your own organization. Among the initiatives and topics explored are
- homebound delivery;
- citizen science programs;
- virtual reference advice;
- services to small businesses;
- remote readers&&&39; advisory and book chats;
- early literacy storytimes;
- health services outreach;
- tech guidance for patrons;
- wifi hotspot lending; and
- tips for social media and marketing.