
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 171.19
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 5 809 Ft off)
- Discounted price 66 809 Ft (63 627 Ft + 5% áfa)
72 618 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2017
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2016. október 24.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811019616
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem253 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 5207 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 2 Illustrations, black & white; 71 Illustrations, color 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Hosszú leírás:
?In Playable Cities, edited by Anton Nijholt, several researchers pose ideas for ?smart cities? - developing current metropolitan hubs to allow citizens to ?playfully connect with [their] environments, and with one another, by way of environments.? ? Playable Cities contains a lot of interesting, highly descriptive information on the many facets of the research involving smart cities. ? the amount of Playable Cities contains will be helpful in leading to further research on smart cities ? .? (Brian Couch, Fudan Journal of the Humanities and Social Sciences, Vol. 10, 2017) Több
Tartalomjegyzék:
Introduction to Playable Cities.- Creative Tourism, Social Tourism and Playful Smart Cities.- Playful Urban Interventions.- Game Engine in Urban Planning and Citizen Participation.- Thirdplaceness.- Mischief Humor in Playable Cities.- Digital Cartography for Playable Cities.- Development of Pervasive Games.- Urban Game: Operation Noose.- Engaging with the City through Urban Data Games.- Experimentation and Playfulness.
Több