• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Playable Cities: The City as a Digital Playground

    Playable Cities by Nijholt, Anton;

    The City as a Digital Playground

    Sorozatcím: Gaming Media and Social Effects;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 171.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        72 618 Ft (69 160 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 5 809 Ft off)
      • Discounted price 66 809 Ft (63 627 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Softcover reprint of the original 1st ed. 2017
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2018. június 29.
    • Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover

    • ISBN 9789811094880
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem253 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 4044 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 2 Illustrations, black & white; 71 Illustrations, color
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book addresses the topic of playable cities, which use the ?smartness? of digital cities to offer their citizens playful events and activities. The contributions presented here examine various aspects of playable cities, including developments in pervasive and urban games, the use of urban data to design games and playful applications, architecture design and playability, and mischief and humor in playable cities.

    The smartness of digital cities can be found in the sensors and actuators that are embedded in their environment. This smartness allows them to monitor, anticipate and support our activities and increases the efficiency of the cities and our activities. These urban smart technologies can offer citizens playful interactions with streets, buildings, street furniture, traffic, public art and entertainment, large public displays and public events.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book addresses the topic of playable cities, which use the ?smartness? of digital cities to offer their citizens playful events and activities. The contributions presented here examine various aspects of playable cities, including developments in pervasive and urban games, the use of urban data to design games and playful applications, architecture design and playability, and mischief and humor in playable cities.

    The smartness of digital cities can be found in the sensors and actuators that are embedded in their environment. This smartness allows them to monitor, anticipate and support our activities and increases the efficiency of the cities and our activities. These urban smart technologies can offer citizens playful interactions with streets, buildings, street furniture, traffic, public art and entertainment, large public displays and public events.


    ?In Playable Cities, edited by Anton Nijholt, several researchers pose ideas for ?smart cities? - developing current metropolitan hubs to allow citizens to ?playfully connect with [their] environments, and with one another, by way of environments.? ? Playable Cities contains a lot of interesting, highly descriptive information on the many facets of the research involving smart cities. ? the amount of Playable Cities contains will be helpful in leading to further research on smart cities ? .? (Brian Couch, Fudan Journal of the Humanities and Social Sciences, Vol. 10, 2017)

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction to Playable Cities.- Creative Tourism, Social Tourism and Playful Smart Cities.- Playful Urban Interventions.- Game Engine in Urban Planning and Citizen Participation.- Thirdplaceness.- Mischief Humor in Playable Cities.- Digital Cartography for Playable Cities.- Development of Pervasive Games.- Urban Game: Operation Noose.- Engaging with the City through Urban Data Games.- Experimentation and Playfulness.

    Több