• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Playful User Interfaces: Interfaces that Invite Social and Physical Interaction

    Playful User Interfaces by Nijholt, Anton;

    Interfaces that Invite Social and Physical Interaction

    Sorozatcím: Gaming Media and Social Effects;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 385 Ft (43 223 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 631 Ft off)
      • Discounted price 41 753 Ft (39 765 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Softcover reprint of the original 1st ed. 2014
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2016. szeptember 3.
    • Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover

    • ISBN 9789811011924
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem352 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 5504 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 7 Illustrations, black & white; 122 Illustrations, color
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book is about user interfaces to applications that have been designed for social and physical interaction. The interfaces are ?playful?, that is, users feel challenged to engage in social and physical interaction because that will be fun. The topics that will be present in this book are interactive playgrounds, urban games using mobiles, sensor-equipped environments for playing, child-computer interaction, tangible game interfaces, interactive tabletop technology and applications, full-body interaction, exertion games, persuasion, engagement, evaluation, and user experience. Readers of the book will not only get a survey of state-of-the-art research in these areas, but the chapters in this book will also provide a vision of the future where playful interfaces will be ubiquitous, that is, present and integrated in home, office, recreational, sports and urban environments, emphasizing that in the future in these environments game elements will be integrated and welcomed.

    Több

    Hosszú leírás:

    The book is about user interfaces to applications that have been designed for social and physical interaction. The interfaces are ?playful?, that is, users feel challenged to engage in social and physical interaction because that will be fun. The topics that will be present in this book are interactive playgrounds, urban games using mobiles, sensor-equipped environments for playing, child-computer interaction, tangible game interfaces, interactive tabletop technology and applications, full-body interaction, exertion games, persuasion, engagement, evaluation and user experience. Readers of the book will not only get a survey of state-of-the-art research in these areas, but the chapters in this book will also provide a vision of the future where playful interfaces will be ubiquitous, that is, present and integrated in home, office, recreational, sports and urban environments, emphasizing that in the future in these environments game elements will be integrated and welcomed.

    From the book reviews:

    ?The papers within the book demonstrate the value of user interfaces, not only as a way of catching the attention of humans, but also, and most importantly, as a way of teaching concepts, playing games intelligently, and helping people. ? This book may be quite valuable for educators, graphic designers, computer engineers, and web developers. Researchers dealing with human interaction might also benefit from reading it.? (Ramon Gonzalez Sanchez, Computing Reviews, July, 2014)

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Public Interfaces Requiring Full-Body Interaction.- Multiplayer Mobile Games.- Smart Ball Applications.- New Exertion Games.- Tabletop Interfaces for Children with Autism.- Tabletop Interfaces for Children?s Museum Visits.- Tangible Game Interfaces.- Child-Computer Interaction.- Interactive Playgrounds for Children.- Engagement in Playful Collective Interaction.- Head Up Games.

    Több