ISBN13: | 9781783303359 |
ISBN10: | 1783303352 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 208 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Nyelv: | angol |
41 |
Referensz kiadványok, szótárak
Könyvtár és információtudomány általában
Könyvtár és információmenedzsment
Szerzeményezés, állományfejlesztés
Könyvtárak és információs központok
Menedzsment, vállalatirányítás
Munka, karrier és HR
Nyelvtudomány általában, szótárak
További könyvek a nyelvészet területén
Referensz kiadványok, szótárak (karitatív célú kampány)
Könyvtár és információtudomány általában (karitatív célú kampány)
Könyvtár és információmenedzsment (karitatív célú kampány)
Szerzeményezés, állományfejlesztés (karitatív célú kampány)
Könyvtárak és információs központok (karitatív célú kampány)
Menedzsment, vállalatirányítás (karitatív célú kampány)
Munka, karrier és HR (karitatív célú kampány)
Nyelvtudomány általában, szótárak (karitatív célú kampány)
További könyvek a nyelvészet területén (karitatív célú kampány)
Practical Knowledge and Information Management
GBP 67.50
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
This book provides a practical guide to implementing knowledge and information initiatives in the workplace. Drawing on case studies from practitioners in a range of different work environments, it will outline best practice, pitfalls and advice on a range of topics.
This book provides a practical guide to implementing knowledge and information initiatives in the workplace. Drawing on case studies from practitioners in a range of different work environments, it will outline best practice, pitfalls and advice on a range of topics, including making the business case, audits, establishing communities of practice, building knowledge bases and knowledge capture.
Many workplaces have moved from providing research support to knowledge services. Practical Knowledge and Information Management will help professionals provide those services, to improve existing techniques for knowledge sharing and capture and to help transition from the more traditional library model. Chapters will be themed and based on case studies drawn from across the knowledge management community in the UK, Ireland and North America. Although not an edited collection, the book draws on contributions from workplaces in both the public and private sectors, including law, finance, Government, non-profit, academic and business.