• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Practice and Perspectives: Learning in practical science: Teachers and pupils learning about working together in secondary science classrooms

    Practice and Perspectives: Learning in practical science by McGregor, Debra;

    Teachers and pupils learning about working together in secondary science classrooms

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 79.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        33 511 Ft (31 916 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 676 Ft off)
      • Discounted price 31 836 Ft (30 320 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
    • Megjelenés dátuma 2010. január 1.

    • ISBN 9783639187625
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem412 oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    How to teach science engagingly and effectively is high on the education and STEM (science, technology, engineering and mathematics) agenda. This book describes the thesis which set out to understand how and why teacher's pedagogy influences the nature of pupils learning together. The study examined how social interactions may benefit or impede cognitive development, and thus inform the teaching approach required in a secondary school setting, to support effective pupil learning. Teachers' and pupils' perspectives of learning in groups, to carry out practical tasks, were compared and contrasted. Peers were observed working together on tasks of similar context, but differentiated scaffolded support. Examination of their exchanges and practical resolutions suggested how varied scaffolding influences the social and cognitive processes as well as task outcomes. Experiential reflection, with teachers, through interactive INSET activities illuminated pedagogical approaches that could be used effectively in classrooms, with trios of pupils, to enhance thinking capability and enrich learning outcomes.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Materials Processing Fundamentals

    Materials Processing Fundamentals

    Zhang, Lifeng; Allanore, Antoine; Wang, Cong;(ed.)

    45 385 Ft

    Soft Computing Techniques in Solid Waste and Wastewater Management

    Soft Computing Techniques in Solid Waste and Wastewater Management

    Karri, Rama Rao; Gobinath, R; Dehghani, Mohammad Hadi; (ed.)

    68 720 Ft

    Magnetoelectric Sensor Systems and Applications

    Magnetoelectric Sensor Systems and Applications

    Schmidt, Gerhard;Sun, Nian X.(ed.)

    24 825 Ft

    A prelude to Data Structures: Basic information you need to know before learning Data Structures

    A prelude to Data Structures: Basic information you need to know before learning Data Structures

    Raj, R. Joshua Samuel; Perumal, T. Sudarson Rama;

    16 925 Ft

    The Cambridge Handbook of Generative AI and the Law

    The Cambridge Handbook of Generative AI and the Law

    Zou, Mimi; Poncib-, Cristina; Ebers, Martin;(ed.)

    88 567 Ft

    Malicious Attack Propagation and Source Identification

    Malicious Attack Propagation and Source Identification

    Jiang, Jiaojiao; Wen, Sheng; Liu, Bo;

    59 001 Ft

    Auction Theory for Computer Networks

    Auction Theory for Computer Networks

    Niyato, Dusit; Luong, Nguyen Cong; Wang, Ping;

    45 037 Ft

    next