
Professional Practice for Interior Designers in the Global Marketplace
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 80.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 049 Ft off)
- Discounted price 36 439 Ft (34 704 Ft + 5% áfa)
40 488 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Fairchild Books
- Megjelenés dátuma 2012. augusztus 12.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781609011383
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem560 oldal
- Méret 280x215 mm
- Súly 1284 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Professional Practice for Interior Designers in the Global Marketplace emphasizes the essential skills and knowledge required to work in a firm as an entry-level designer, while also providing an overview of what is involved in starting, owning and operating an interior design business.
TöbbHosszú leírás:
The interior designers of tomorrow require a professional practice text that is contemporary and innovative enough to prepare them for the rapidly evolving landscape of the 21st century workplace. Professional Practice for Interior Designers in the Global Marketplace arms students of the Millennial Generation with the know-how they'll need to launch and evolve their careers. It emphasizes the essential skills and knowledge required to work in a firm as an entry-level designer, while providing an overview of what is involved in starting, owning, and operating an interior design business. Although rooted in fundamentals, the book incorporates up-to-the-minute developments including globalization, changing demographics, the rise of networking technologies, sustainable design, social responsibility, and global economics.
TöbbTartalomjegyzék:
Launching a Career in the Interior Design Profession
Fundamentals of the Interior Design Profession
Career Opportunities in Interior Design
Attaining an Entry-Level Position
Working in a Design Firm
Professional Business Responsibilities
International Business Practices
Professional Compensation, Administrative Practices, and Legal Responsibilities
Long-Term Client Relationships and Project Responsibilities
Long-Term Client Relationships
Project Management Strategies
Client and Project Management Strategies for the Phases of the Integrated Design Process
Owning and Operating an Interior Design Business
Business Requirements
Operating and Managing a Green Interior Design Business
Business Policies and Operations
Promoting an Interior Design Business
Managing, Growing, and Leading a Profitable Interior Design Business