• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Progress and Inequality in Comprehensive Education

    Progress and Inequality in Comprehensive Education by Green, Anthony G.; Ball, Stephen J.;

    Sorozatcím: Routledge Library Editions: Sociology of Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 35.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 214 Ft (17 347 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 821 Ft off)
      • Discounted price 16 393 Ft (15 612 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma és címe Volume 5
    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2018. szeptember 25.

    • ISBN 9781138220072
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem286 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 340 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book, first published in 1988, examines the development of secondary comprehensive education from the 1960s to the 1980s. The main themes throughout the collection are the deepening crisis of comprehensive education and the profound restructuring which is taking place in secondary education as a result of current government policy.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book, first published in 1988, examines the development of secondary comprehensive education from the 1960s to the 1980s. Tensions and transformations in the meaning and practice of ?comprehensive? and ?progressive? education within the state education sector are examined and described. The main themes throughout the collection are the deepening crisis of comprehensive education and the profound restructuring which is taking place in secondary education as a result of current government policy. This title will be of interest to students of education and sociology.

    Több

    Tartalomjegyzék:


    1. Introduction and Overview: Choice, Progress and Inequality Anthony G. Green  2. Some Observations on Progressivism and Curriculum Practice David Hamilton  3. Implications for Progressivism of Recent Changes in the Control and Direction of Education Policy Roger Dale  4. Progress and Control in Scottish Secondary Education Policy David Hartley  5. Community and the Limits of Social Democracy: Scenes from the Politics Steve Baron  6. Progressive Education, Oppositional Spaces and Gender Tuula Gordon  7. Points and Posts: A Case Study of Teacher Careers in a Comprehensive School Robert G. Burgess  8. Home-School Relations Miriam David  9. The Career of an Antiracist Education School Policy: Some Observations on the Mismanagement of Change Barry Tronya  10. Social Class and the Process of Schooling ? A Case Study of a Comprehensive School in a Mining Community William Dubberley  11. Class, Culture and Schooling among the New Middle Classes Peter Aggleton  12. On the Margins of Education: Finding a Dimension for Belief Bernadette O?Keeffe  13. Progress and the Radical Educational Press Jenny Thewlis;  Index

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Progress and Inequality in Comprehensive Education

    Progress and Inequality in Comprehensive Education

    Green, Anthony G.; Ball, Stephen J.; (ed.)

    18 214 Ft

    African Metaphysics, Epistemology and a New Logic: A Decolonial Approach to Philosophy

    African Metaphysics, Epistemology and a New Logic: A Decolonial Approach to Philosophy

    Chimakonam, Jonathan O.; Ogbonnaya, L. Uchenna;

    49 924 Ft

    Foundations of Systematics and Biogeography

    Foundations of Systematics and Biogeography

    Williams, David M.; Ebach, Malte C.;

    90 774 Ft

    Satiric Inheritance: Rabelais to Sterne

    Satiric Inheritance: Rabelais to Sterne

    Seidel, Michael A.;

    53 140 Ft

    next