• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Project Management for Information Professionals

    Project Management for Information Professionals by Note, Margot;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 56.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 158 Ft (23 007 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 416 Ft off)
      • Discounted price 21 742 Ft (20 706 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Aimed at practitioners, this handbook imparts guidance on project management techniques in the cultural heritage sector. Information professionals often direct complex endeavors with limited project management training or resources. Project Management for Information Professionals demystifies the tools and processes essential to successful project management and advises on how to manage the interpersonal dynamics and organizational culture that influence the effectiveness of these methods. With this book, readers will gain the knowledge to initiate, plan, execute, monitor, and close projects.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Project Management Overview
    2. Selection and Prioritization
    3. Leading and Managing Teams
    4. Planning and Scheduling
    5. Budgeting and Performance
    6. Communication and Documentation
    7. Completion and Review

    Több