
Pupils with Learning Difficulties in Mainstream Schools
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 16.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 860 Ft off)
- Discounted price 7 739 Ft (7 370 Ft + 5% áfa)
8 598 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó David Fulton Publishers
- Megjelenés dátuma 2000. június 20.
- ISBN 9781853465864
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem96 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First Published in 2000. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
TöbbHosszú leírás:
First Published in 2000. Written with the newly-qualified or student teacher in mind, the nature of this highly accessible book considers the nature of learning difficulties and the impact of legislation and policy on the teaching and learning of pupils with a wide range of special educational needs in the mainstream classroom. The authors offer practical solutions to the many challenges facing teachers of inclusive settings, and individual chapters provide the reader with guidance on: meeting special needs appropriately in inclusive educational settings; effective access to the curriculum; classroom organisation and management to support pupils; staff roles and responsibilities and staff development. The writers are also sensitive to the views and experiences of pupils and how these can enhance opportunities for good quality learning. Teachers and students will find this book an essential companion.
TöbbTartalomjegyzék:
Part I Rationale and Framework for Teaching and Learning; Chapter 1 Introduction; Chapter 2 The Responsive Curriculum; Part II Classroom Practice; Chapter 3 Identifying Learning Needs; Chapter 4 Learning Styles and Learning how to Learn; Chapter 5 Teaching Approaches; Chapter 6 Organisation for Learning; Chapter 7 Communications;
Több