Qualitative Psychology: A Practical Guide to Research Methods - Smith, Jonathan A.; (szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

Qualitative Psychology: A Practical Guide to Research Methods
 
A termék adatai:

ISBN13:9781529616453
ISBN10:152961645X
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:320 oldal
Méret:232x186 mm
Nyelv:angol
730
Témakör:

Qualitative Psychology: A Practical Guide to Research Methods

 
Kiadás sorszáma: Fourth Edition
Kiadó: SAGE Publications Ltd
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 130.00
Becsült forint ár:
66 475 Ft (63 310 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

53 180 (50 648 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 13 295 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Comprehensive and practical guide to the main qualitative approaches in psychology, written by the 'inventors' of each methodology. 

Hosszú leírás:

Undertaking qualitative research in psychology can seem like a daunting and complex process, especially when it comes to selecting the most appropriate approach for your project. This book provides a comprehensive and practical introduction to the key approaches in qualitative psychology research from a world-leading group of academics and researchers.

This Fourth Edition features timely updates that reflect the most current practice in the field.

Jonathan A. Smith is Professor of Psychology at Birkbeck University of London. 
Tartalomjegyzék:
Introduction
Conceptual foundations of qualitative psychology
Interpretative phenomenological analysis
Grounded theory
Narrative psychology
Conversation analysis
Discourse analysis
Thematic analysis: A Reflexive Approach
Cooperative inquiry: An action research practice
Focus groups
Choosing your approach
Demonstrating validity in qualitative psychology