• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Reflections on the Learning Sciences
      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 26.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 659 Ft (13 009 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 366 Ft off)
      • Discounted price 12 294 Ft (11 708 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2020. október 29.

    • ISBN 9781107659445
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem311 oldal
    • Méret 150x230x20 mm
    • Súly 470 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 18 b/w illus. 8 tables
    • 166

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This volume presents historical and critical analyses of the emerging field of the learning sciences from both established and up-and-coming scholars.

    Több

    Hosszú leírás:

    This volume offers a historical and critical analysis of the emerging field of the learning sciences, which takes an interdisciplinary approach to understanding and improving how children and adults learn. It features a wide range of authors, including established scholars who founded and guided the learning sciences through the initial turbulence of forming a new line of academic inquiry, as well as newcomers who are continuing to shape the field. This diversity allows for a broad yet selective perspective on what the learning sciences are, why they came to be, and how contributors conduct their work. Reflections on the Learning Sciences serves both as a starting point for discussion among scholars familiar with the discipline and as an introduction for those interested in learning more. It will benefit graduate students and researchers in computer science, educational psychology, instructional technology, science, engineering, and mathematics.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction Michael A. Evans, Martin J. Packer and R. Keith Sawyer; Part I. Past: 2. Why learning sciences? Roger Schank; 3. The prehistory of the learning sciences Roy Pea; 4. Some early contributions to the situative perspective on learning and cognition James Greeno and Timothy Nokes-Malach; 5. The group as paradigmatic unit of analysis: the contested relationship of CSCL to the learning sciences Gerry Stahl; Part II. Present: 6. Reconstructing the influences on and focus of the learning sciences from the field's published conference proceedings Victor R. Lee, Min Yuan, Lei Ye and Mimi Recker; 7. Mapping the territory of the learning sciences Martin J. Packer and Cody Maddox; 8. Researcher-practitioner collaboration in educational design research: processes, roles, values, and expectations Susan McKenney; Part III. Future: 9. Growing the learning sciences: brand or big tent? Implications for graduate education Mitchell J. Nathan, Nikol Rummel and Kenneth E. Hay; 10. Education policy and the learning sciences: the case for a new alliance Mary Kay Stein, Kevin Crowley and Lauren Resnick; 11. Learning and development as transaction: offering a Deweyan perspective to extend the landscape of the learning sciences Michael A. Evans and Sandra Schneider; 12. Conclusion: a Foucauldian analysis of the learning sciences R. Keith Sawyer.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Reflections on the Learning Sciences

    Reflections on the Learning Sciences

    Evans, Michael A.; Packer, Martin J.; Sawyer, R. Keith; (ed.)

    13 659 Ft

    Case Study Methods in Education

    Case Study Methods in Education

    Thomas, Gary; (ed.)

    359 331 Ft

    Microgrid: Design, Optimization, and Applications

    Microgrid: Design, Optimization, and Applications

    Pandey, Amit Kumar; Padmanaban, Sanjeevikumar; Tripathi, Suman Lata;(ed.)

    60 732 Ft

    Disinformation, Misinformation, and Democracy: Legal Approaches in Comparative Context

    Disinformation, Misinformation, and Democracy: Legal Approaches in Comparative Context

    Krotoszynski, Jr., Ronald J.; Koltay, András; Garden, Charlotte; (ed.)

    55 671 Ft

    Alginates: Versatile Polymers in Biomedical Applications and Therapeutics

    Alginates: Versatile Polymers in Biomedical Applications and Therapeutics

    Hasnain, Md Saquib; Kumar Nayak, Amit; (ed.)

    42 001 Ft

    Kid Normal and the Final Five: Kid Normal 4

    Kid Normal and the Final Five: Kid Normal 4

    Smith, Chris; James, Greg; James, Greg;

    3 537 Ft

    L'évolution de la culture indienne sous l'impact des médias mondialisés

    L'évolution de la culture indienne sous l'impact des médias mondialisés

    Ali, Sadia Samar; Kaur, Rajbir;

    21 167 Ft

    next