
Regionalmarketing als räumliches Steuerungs- und Entwicklungsinstrument
Grundlagen - Konzepte - Fallbeispiele
Sorozatcím: Research;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 866 Ft off)
- Discounted price 21 460 Ft (20 438 Ft + 5% áfa)
23 326 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2016
- Kiadó Springer Gabler
- Megjelenés dátuma 2016. július 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658106720
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem410 oldal
- Méret 240x168 mm
- Súly 715 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 122 Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Hosszú leírás:
Dieses Lehrbuch zeigt die Notwendigkeit und liefert die Grundlagen für ein professionelles Management des regionalen Marketings. Der Autor verdeutlicht, dass sich diese freiwillige kommunalpolitische Aufgabe an Sachfragen und weniger an politischen Faktoren orientieren sollte. Folgende Fragestellungen werden untersucht: Wie definiert man eine Region? Orientiert man sich besser an administrativen Vorgaben oder an funktionalen Aspekten? Wann sind realistische Erfolge zu erwarten? Wie kann man diese messen? Welche Investitionen benötigt man für eine nachhaltig erfolgreiche Markenstrategie? Aus der Vielzahl empirischer Erfahrungen werden Erfolgsfaktoren abgeleitet und generalisiert. Da Regionalmarketing im ländlichen Raum zu einer Überlebensfrage geworden ist, richtet sich das Buch sowohl an Dozierende und Studierende der Wirtschaftsgeografie, des Public Managements und der Betriebswirtschaftslehre mit Schwerpunkt Marketing als auch an Wirtschaftsförderer und Kommunalpolitiker.
TöbbTartalomjegyzék:
Wirtschaftsstandorte zwischen Globalisierung und Regionalisierung.- Regionalmarketing als Bestandteil der Regional Governance.- Strategische Planung.- Operative Planung ? Marketing-Mix.- Talente im Fokus des Regionalmarketing.- Die regionale Wirtschaft im Fokus: Standortmarketing.- Das ?Unmessbare? trotzdem messen: Controlling für Regionalinitiativen.
Több