
Remo Salvadori
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 75.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 5 694 Ft off)
- Kedvezményes ár 32 264 Ft (30 728 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
37 957 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Thames & Hudson
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 2.
- ISBN 9788857253046
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem616 oldal
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
An updated and comprehensive monograph devoted to a leading figure of Italian contemporary art
Among the most relevant artists of the contemporary Italian scene, since the 1970s Remo Salvadori (Cerreto Guidi, 1947) has been carrying out research that, based on the interaction between elements such as water, colour, and metals, proposes a renewed formulation of the work defined by alchemical mutations and streams of knowledge, capable of offering the observer a new awareness of the self and the world.
This monograph the first to have this approach within the artists bibliography traces in an articulate and in-depth way Salvadoris life and activity from 1947 to 2024 through a rich chronology, resulting two-years research into the artists archive. The publication is accompanied by more than 700 images of solo and group exhibitions, works, events, and documents, many of them previously unpublished, and introduced by the essays by Antonella Soldaini, Davide Bond?, Filippo Bosco, and Sharon Hecker that, through different viewpoints, contribute to broaden the critical analysis of the artists work.